Meil kehtib koristuse kvaliteedigarantii!
Igas trepikojas on väljas koristusgraafik. Meie töötaja märgib sinna töö alguse ja lõpu aja — enne ja pärast koristust. See tagab elanikele ja ühistu juhatusele läbipaistvuse ning kvaliteedikontrolli.
Kuidas toimib meie garantii?
Pärast koristuse lõpetamist on teil 2 tundi aega, et vajadusel jätta oma märkused.
Kui midagi jäi tegemata, tuleb meie töötaja tagasi ja kõrvaldab puudused ilma liigsete küsimusteta.
Mis on garantiijuhtum?
Kui pärast koristust märkate:
• tolmu piiretel, aknalaudadel või postkastidel,
• eilseid jälgi või plekke trepiastmetel,
• puhastamata mustust välisukse klaasil või lifti peeglis,
— siis on tegemist garantiijuhtumiga.
Me tuleme tagasi ja kõrvaldame puudused tasuta.
Mis ei ole garantiijuhtum?
• Värsked jalanõude jäljed, mis ilmusid pärast koristust
• Prügi, mille elanikud on visanud pärast tööde lõppu (paberid, nätsud jms)
• Uued määrdused välisukse klaasil või liftis, mida eelmisel päeval ei olnud
Meie garantii katab tehtud koristuse kvaliteedi, kuid ei laiene uutele mustustele, mis on tekkinud pärast seda, kui töötaja trepikojast lahkus.